2017. július 11., kedd

Bikinivadászat amorfoknak

Ja, nem is vagyok amorf, hiszen nekem balettáncos alkatom van.

Az van, hogy oké, hogy 156 centi vagyok, és oké, hogy 42 kg, de nem lehetne, hogy még ennél is laposabb has, és egy picit kerekebb fenék? Tudom, tessek célirányosan edzeni. Egyszer fogok is, csak tavasszal költöztünk, nyáron meleg van... Biztos lesz valami ősszel is, majd akkor is írok erről.

Szóval az a szomorlatos helyzet van, hogy tök nagy cicijeim vannak, és teljesen nulla fenekem, és ilyen alakra nincs egységes bikinigyártás. Vagy biztosan van, csak itt vidéken elérhetetlen. Marad a Decathlon, ahol kedvemre válogathatok a méretek között.

De kérem, az S-es bugyik nagyok, és az XS-esekből már csak olyan maradt, ami az én ízlésvilágomban a bűnronda jelzőt kapja. Ja! Majd elfelejtettem! Plusz elvárásom, hogy (mivel kezdő, de igen lelkes) wakeboardos lettem tavaly, kellene nadrág is, ami színben passzol, mert a bugyi egy-egy becsapódáskor vagy tangává változik, vagy pedig vészesen eltávolodik a testemtől. Tehát extrém igényeim vannak, én belátom. Nem is megyek az eladók nyakára a bajommal. Válogatok serényen, telepakolom a kosarat különféle méretekkel és színekkel. De jajj! A nadrágok XS-es méretei is lógnak!!

Egy órája bolyongok a bikini-fal és a próbafülke között, adom lejjebb az igényeimet. Hogy pl nem baj, ha pink, de legalább álljon jól!

Találok egy felsőt, tökéletes szabással, pink szegéllyel, kék mintázattal, de persze a bugyi nagy, a gatya lóg. 

Kezdem feladni, mikor arra gondolok, hogy ideje benézni a gyerekrészlegre, hátha találok színben passzoló alsót.

És lám!

A gatya pinksége pontosan ugyanaz, jézusom UGYANAZ, mint a felsőnek! Bedobok hármat, 12, 14 és 16 évesekre ajánlottakat.

Mielőtt sikoltoznék az örömtől, eszembe jut, hogy bugyi is kell, mert nem akarok rövidgatyában napozni, de a régi bikinim már nagyon nem az igazi. Ugyhogy nem adom fel.

A gyerek részlegen nem lehet külön bugyit venni, de találok megint olyan kupacot, amiből kiviláglik az áhított szín. Az első darab, ami a kezembe akad, 5 éveseknek van, labdába gyúrható, alsó-felső, két részes, nyilvánvalóan csak egyben megvehető. Túrok, mint egy eszelős. Találok 16 és 14 évesre valót. Na ekkor már majdnem sikítok az örömtől.

A próbafülkében az derül ki, hogy nadrágból a 16 évesekre gyártott jó rám, bugyiból ez nagy, abból a 14 éveseké. (Ja, a felsőm C-s.)

Hurrá, mehetünk nyaralni, hurrá, wakeboardozhatok amíg az izmaim engedik! (Tavaly másfél óra után, két napig alig tudtam járni, pedig "csak" egy kis has és karizom kell.)

Nagy árat fizettem. Nem pénzben. A sok próbálgatásban a fülkében maradt a vezetős napszemüvegem, ami fél óra múlva már nem volt ott. Akkor mindegy.

(Hahh, most tudtam meg, a Decathlon honlapjáról, hogy ez a szín nem is pink, hanem korallpiros. Mondjuk, gyanús volt!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése