2017. július 17., hétfő

Nyári megfázás

Ez én vagyok ma, a munkahelyemen.


Tegnap kivittük Somát a strandra, nagyon akart menni, én viszont annyira fáztam, hogy amíg a törölközők szárazak voltak, azokkal takaróztam.
Ladó megpróbált kérni nekem forraltbort, de persze, a büfés csak nevetett. Jó vicc. Fröccsöt kértem, Ladó aperol spritzet, de cseréltünk, mert a másik itala mindig zöldebb...

A héten még dolgozom egy napot, aztán szabi, jönnek a lányok szülinapozni, kutyázni. Hetek óta ezt várom. 

4 megjegyzés:

  1. az aperol spritz a legkedvencebb italom! :) nyár és szabadság íze van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából egyikünk sem ivott még, és már tök sokszor gondoltam, hogy inni kellene, de mindig elfelejtettem, mert hát fröccs. Ladónak jutott eszébe, de addigra én már mondtam neki a fröccsöt. Aztán neki nem ízlett annyira (tök nőies ital szerintem, megértettem őt), ugyhogy minőségi csere lett. :)

      Törlés
  2. igen, szerintem is lányos! :) én még az olasz konfin kaptam rá 2 éve, ott nemzeti ital :D, és azóta is függő vagyok.. meg is indult a nyálelválasztásom a témától, úgy szeretem az édeskés-fanyar ízét, naranccsal, szép pohárban, rövid szívószállal.. :)

    VálaszTörlés