2018. február 22., csütörtök

A hó annyira szép, hogy ez már giccses.



Amúgy nem történik semmi. Robotolunk a munkahelyeinken. A kutyám pedig a legtisztaszívűbb lény, akit valaha ismertem.


A háttérben a kanapén a Cluedo Harry Potter kiadása látszik. Nem is a HP a lényeg, hanem maga a játék zsenialitása. Aki szereti a gondolkodós-megfigyelős társasjátékokat annak ajánlom figyelmébe. Nálunk most ez a sláger. Mivel én nagyon bénán taktikázom, nem igazán vagyok benne jó. 

Egyébként beadtam a jelentkezésem egy online szerkesztőséghez. Veszíteni nem veszítettem vele. Nyerni meg annyit igen, hogy kiderült, mit dolgoznék szívesen, ha lehetne választani. 

Bár, ha tényleg _bármilyen_ munkát választhatnék, akkor a szlovéniai orchidea farmon szeretnék pálmákat öntözni. Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy az ochidea egy sznob virág, de pár hete jártunk ott, és van a pálmák között egy hinta. Na, abban a hintában tölteném a kávészünetemet...

Álmodni azért csak szabad, nem? 

Pedig amúgy még mindig szeretem a munkahelyem. Csak nem akarok örökre vándorcirkuszi bohóc lenni...
Ja a kertet ne kérdezzétek, idén, vállalkozás szinten biztosan nem lesz belőle semmi. Bár én nem adtam fel a dolgot egészen. Talán jövőre... :)

6 megjegyzés:

  1. karácsony előtt csomó ideig kotlottam egy Cluedo rendelés felett, hogy legyen-e ajándék a jánynak... akkor még nem tudtam, hogy van belőle Harry Potteres (imádjuk a jánnyal) , de valami megérzés miatt mégsem rendeltem... hát akkor ezért, hogy most egy HP-s Cluedo-nk legyen, már látom :) köszi, hogy írtál róla :)

    kutty <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyi idős a jány? :)
      Nálunk a tízéves nehezen üli végig, hogy rákerüljön a sor, bár az is igaz, hogy öten játszottuk, és valaki mindig összekavarta a szálakat. Plusz ő fiú, sztereotípiák ide vagy oda, nehezen viseli, hogy mi "öregek" túlagyaljuk a dolgokat. :)
      Ugyanakkor meg nagyon ajánlom, frenetikusan gyúrták össze a Cluedo-t a HP-rel. Remélem tetszeni fog! :)

      Törlés
    2. 11 :) ő alapból olyan természet, hogy szívesen végigül társasokat, kicsit gyúrni kellett azon, hogy bírja, ha veszít, de már ez is sima ügy :) társasozni is imád, tegnap is HP-t néztünk :) jó lesz ez ;) már utána is néztem, hol mennyiért kapható, a héten megrendelem, de még picit várakoznia kell a szekrényben majd, hogy jöjjön valami ünnepszerű... jobban szeretek így begyűjteni dolgokat, mint névnap, szülinap,karácsony meg mindenek előtt ezen görcsölni.
      mindenképpen megírom majd, hogy mennyire tetszett ;)

      Törlés
  2. Szép vahúr <3
    Egy kollénőm évek óta keres HP-s Cluedot, de sehol sem kapni.. ti kint vettétek?:)

    VálaszTörlés
  3. Nem, magyar verzió.
    Exnej ki akarta dobni, Soma meg elhozta. Évekkel ezelőtt kapták a gyerekek karácsonyra, szóval nem mi darab.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. társast kidobni????
      (tudom, hogy milyen ő, de még így is le vagyok ezen döbbenve..)

      Törlés